G.A. MONTEASTVRES

G.A. MONTEASTVRES

viernes, 13 de marzo de 2015

De Santibañez de Murias,al Cordal de Cotobello y fartura en Murias

El martes los Monteastvres,preparamos una ruta por el Cordal de Cotobello,con ascensión al Picu La Teyera y el Picu Renorios.Al final non pudimos facelo.Salimos de Santibañez de Murias y a partir de unos 1000m,topámonos con ñeve en males condiciones.Ñeve en transformación,que nos dificultába múncho el progresar.Non llevábamos raquetes.En dellos sitios medimos y había un metro de ñeve.Nestes condiciones tuvimos que recortar el recorríu.Al llegar al Collau Fogares,coyimos una senda que nos llevó a Murias.La intencion yera poder facer la segunda parte de la ruta.Fartura nel Asador del Corral,en Murias.
 Al llegar a Santibañez,vemos esti perguapu gatín adormilau,tomando'l sol
Dixímos ¡hola! y contestonos ¡miaaaaau,sin abrir los güeyos.Non lu entendimos bien,pero creo que en lenguaxe gatuno, quier dicir: ¡Dexáme tranquilu que toy cansau!
 El primer picu que vemos.Picu Los Pisones

Un museu al aire llibre

Santibañez de Murias


Regatu'l Pindál

La Fonte Cima

Molín d'agua

Según subimos,La Sierra'l Cuadru,va abriendose a los nuesos güeyos





Atopamos los primeros ñeveros





Esti árbol,corta la senda.

l'Agua,baxa per los praos,formando regueros y cascaes.



Agayos,árboles nel suelu y ñeve,facen mas dura la ruta.




Los Picos de la Liebre







Llegamos al cordal.La ñeve ye abonda nesta zona.












Vemos el Valle de Murias

Llegando al Collau Fogares,acolumbrámos La Peñea Mea,Forcada,Cuchu y Retriñón







l'Agua baxa pel camín.Paez un ríu en vez d'una caleya.




Llegamos a Murias.Queremos comer nel Asador del Corral.Aquí tenemos a Pancho y Tobi.Dos perrinos perguapos que salen a recibinos

Pancho y Tobi, quieren ser artistas.Dixe que quería facer una semeya y pusiéronse d'esta manera.Paecen modelos profesionales.

Repollu con chorizu,tocín y morciella,de primeru.Patates frites con picadillo y güevos fritos,de segundu.Fayueles de postre.Pan,agua,vino,café y chupitos.Todo casero.Estaba buenísimo.Todo por 10eu.El serviciu de primera,les moces que rexenten el restaurante,super amables.Llegamos a comer a las cinco de la tarde y nosotros no sabíamos que cerraben a esa hora.En vez de dicinos que diben a cerrar,con la mayor amabilidad invitáronnos a entrar y que nos preparaben la comida.Damos les gracies por todo.Asina que ya sabeis.Sin pasais por Murias,non dexeis de pasar por el Restaurante Asador el Corral.Comida casera riquísima y atendíos con la mayor amabilidá.Eso sí,procurar non llegar tan tarde como lo ficimos nosotros.

Esti ye Pepe.Un gatín,perguapu y mimosu que non taba quietu pa una face-y una semeya.


Pa baxar la fartura,colamos a ver la cascada del Xurbeu.Esta cascada fórmase,antes de desembocar el ríu del mismu nome,nel Ríu Negru.

Árboles caíos,corten la senda.


Cascada del Xurbeu.

La casacada.ye perguapa.l'Agua que baxa ye abonda.








Murias.

3 comentarios: